Thursday 13 June 2019

FOREVER TO DRIVE (F2D)



Teks : Ezzalin Sidek


Hari ni k.lin nak cerita tentang insentif yang ada dalam forever. Salah satu insentif yang menjadi igauan setiap rakan kongsi didalam forever living.

Forever to drive adalah insentif yang diberikan oleh forever kepada fbo yang layak. 

Forever to drive adalah duit tabung kereta yang diberikan oleh forever setiap bulan selama 3 tahun.

Tapi,kalau tak nak gunakan duit tu untuk bayar duit kereta pun tak menjadi masalah.

Berapa yang forever bagi setiap bulan?


Berapa jumlah yang forever bagi adalah bergantung kepada level yang dicapai.

Bagi pencapai level 1,jumlah wang yang dterima adalah sebanyak RM1395 setiap bulan selama 3 tahun. Keseluruhan jumlah yang diterima adalah sebanyak RM 50,220 sepanjang 3 tahun.

Manakala pencapai level 2, jumlah wang yang diterima sebanyak RM2092 setiap bulan selama 3 tahun. Keseluruhan jumlah wang yang diterima adalah sebanyak RM75,330 sepanjang 3 tahun.

Untuk pencapai level 3, jumlah wang yang diterima adalah sebanyak RM2790 sebulan selama 3 tahun. Keseluruhan wang yang diterima adalah sebanyak RM100,440 sepanjang 3 tahun.


Best kan?







Alhamdullillah,pada bulan 8 2018,K.Lin berjaya mencapai insentif f2d ni. Allah,bersyukur sangat2. Yang paling best k.lin capai F2D ni saat k.lin baru habis pantang.

Kejayaan ni bukan milik k.lin sorang,tapi kejayaan ni adalah hasil usaha bersama dengan team yang menjadi tulang belakang k.lin selama ni.

Genap 2 tahun k.lin dalam forever living,akhirnya forever bayar duit kereta k.lin setiap bulan. Sangat2 best!!!


K.Lin sertakan gambar gambar waktu K.Lin terima F2D di success day kl dan di genting highlands.



(di success day, hotel istana kuala lumpur. Siap bawak baby humaira naik atas pentas)



(Selain reward duit setiap bulan selama 3 tahun,forever living bagi K.Lin reward ni untuk tampal kat kereta,k.lin masih belum tampal lagi..syg oiiiii)






(Mentor dan leader k.lin dalam forever,kalau diorang tak ketuk, tak ajar k.lin,mungkin k.lin tak sejauh ni,tq u allls..syg u alls ketat2)



(suami k.lin ofcourse,yang menjadi tulang,nadi,nyawa k.lin sepanjang masa. tq abi,luv u more la)



 (tak lupa teammate yang sangat2 awesome yang bersama2 K.Lin didalam forever)




( reward yang k.lin dapat, sebelah kiri dari company,sebelah kanan dari upline k.lin. Pen mont blanc tu. Ni pun k.lin tak guna,sayang weiii..mahal gila kot,dekat seribu katanya)

( dan ni adalah kereta impian k.lin dalam forever living,k.lin tak nak keluarkan duit K.Lin,K.lin nak forever bayar kereta ni untuk K.Lin. Jadi K.Lin kena capai Level 2. Doakan K.lin ya!)






No comments:

Post a Comment